Pasul 1. Alegeți produsele

Puteți alege produsele folosind fereastra principală sau meniul Categorii de produse din stânga paginii. Odată ce ați găsit un produs care se potrivește dorințelor dvs., apăsați pe butonul “Adaugă în coș” pentru a-l adaugă în coșul de cumpărături.

Pasul 2. Coșul de cumpărături

După ce ați finalizat alegerea produselor și doriți să efectuați comanda, accesați butonul “Vezi coșul” de cumpărături, în partea dreaptă, sus a paginii. Verificați corectitudinea și completitudinea acesteia. Pentru a trimite Comanda apăsați pe butonul “Continuă cu finalizarea”.

Pasul 3. Finalizare Comandă

În această pagină veți completa detaliile de care avem nevoie pentru a trimite Comanda către dumneavoastră: Detalii Facturare și Metodă de plată. După ce ați completat aceste informații, pentru a finaliza comanda veți lua la cunoștință și veți declara că sunteți întru totul de acord cu toate aspectele menționate în prezentul document. Comanda devine fermă în momentul în care apăsați butonul “Plasează comandă”, din dreapta jos a ferestrei. După plasarea Comenzii pe Site, în scurt timp, veți primi un e-mail de confirmare a Comenzii.

Asociația certifică faptul că respectă drepturile Cumpărătorului conferite de Legea nr. 190/2018 privind măsuri de punere în aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic, a Ordonanței nr. 130/2000 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță cu modificările ulterioare. Detalii despre modul în care sunt utilizate datele cu caracter personal în secțiunile Politica de confidențialitate și Prelucrarea datelor cu caracter personal.

Comandă Telefonică

Pentru a comanda telefonic sunați-ne de luni până joi, între orele 10.00-17.00 la numărul: +40771 024831

Comenzile primite până joi, ora 17:00 sunt livrate în aceeași săptămână, sâmbătă sau duminicăComenzile primite în afara acestei perioade sau interval orar, sunt plasate pentru livrare în cursul săptămânii viitoare. Detalii în secțiunea privitoare la livrare.

Comenzile care au în componența produse care nu sunt în stocul magazinului și nu au fost soluționate în termen de 20 de zile de la data lansării lor pot fi anulate de catre reprezentanții Asociației.